Firma Maspex obraziła powstańców warszawskich

przez Redakcja
1 sierpnia na Instagramie pojawiła się reklama produkowanego przez Maspex Wadowice napoju energetycznego Tiger. Na grafice widniał wyciągnięty środkowy palec i podpis: „1 sierpnia dzień pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”  

Wczoraj reklama została zauważona przez dziennikarzy na Twitterze. Spotkała się oczywiście z falą krytycznych komentarzy. Reklama została usunięta.

Redaktor Michał Rachoń w programie „Minęła dwudziesta” demonstracyjnie wylał napój Tiger z puszki na podłogę po czy zgniótł puszkę i wyrzucił za siebie.


Agencja J. Walter Thompson Group Poland, która obsługuje markę Tiger, przeprosiła za skandaliczną reklamę i poinformowała o zwolnieniu osób odpowiedzialnych za stworzenie i umieszczenie na Instagramie obrażającej powstańców grafiki.

Prezes agencji  Beata Turlejska-Zduńczyk napisała w oświadczeniu:
– Kreowanie silnie buntowniczego charakteru Tigera uśpiło naszą czujność, doprowadzając do niedopatrzenia w kontroli jakości komunikacji, czego efektem stało się naruszenie najwyższych wartości. Sytuację uważamy za niedopuszczalną i zostaną wyciągnięte konsekwencje.

Z kolei prezes Maspexu Krzysztof Pawiński zapowiedział, że firma wesprze program edukacyjny dotyczący Powstania Warszawskiego.  Rzeczniczka Maspexu poinformowała, że firma przekazała pięćset tysięcy złotych na rzecz żyjących powstańców.

Skomentuj

Komentuj jako gość

0
warunki użytkowania.

Komentarze

  • Brak komentarzy